FAQ

zamówienia

Jak mogę złożyć zamówienie?

Tutaj możesz złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym. Niestety nie przyjmujemy zamówień drogą mailową lub telefoniczną. Po dodaniu jednej lub więcej pozycji do koszyka, możesz przejść do kasy. Po podaniu danych kontaktowych, metod dostawy i płatności, przyjmiemy Twoje zamówienie i przygotujemy je dla Ciebie.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

W naszym sklepie oferujemy różne formy płatności. Możliwa jest płatność przelewem z góry, poprzez Amazon Pay, PayPal, polecenie zapłaty, kartą kredytową lub na rachunek. Więcej informacji o naszych formach płatności znajdziesz tutaj.

Jak mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz je anulować kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Możesz się z nami skontaktować wysyłając e-mail na adres support@relaxdays.de lub korzystając z naszego formularza kontaktowego.

wysyłka

Jakie opcje wysyłki są dostępne?

Ponieważ nasze przedmioty są już w magazynie dla Ciebie i zostaną dostarczone w ciągu 3-5 dni roboczych po otrzymaniu płatności, nie oferujemy ekspresowej wysyłki. Nasze paczki są dostarczane przez DHL lub dpd. O tym, który usługodawca dostarczy Twoje zamówienie do domu dowiesz się w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki, jak tylko towar będzie w drodze.

Ile wynoszą koszty wysyłki?

Relaxdays oferuje bezpłatną wysyłkę na terenie Niemiec. Dowiedz się więcej o kosztach wysyłki do innych krajów europejskich tutaj.

Czy dostawy mogą być realizowane również za granicę?

Tak, dostarczamy do wielu krajów w całej Europie.Tutaj dowiesz się, z jakich krajów możesz zamawiać i ile wynoszą koszty przesyłki.

Czy istnieje możliwość wysłania mojego zamówienia na pocztę lub do Paczkomatu?

Tak, to jest możliwe. Jednak zazwyczaj paczki mogą być wysyłane do paczkomatu tylko wtedy, gdy posiadasz numer klienta DHL. Należy go podać w trakcie składania zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas maila zawierającego numer przesyłki, który możesz użyć do śledzenia paczki. W przeciwnym razie masz również możliwość sprawdzenia statusu swojego zamówienia za pośrednictwem naszego zespołu wsparcia, wysyłając maila na adres support@relaxdays.de lub korzystając z naszego formularza kontaktowego.

zwroty

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, możesz zwrócić każdy produkt. Jeśli produkt nie przypadnie Ci do gustu, masz 90 dni od daty zakupu na jego zwrot bez podania przyczyny. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek, istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu. Jeśli możesz udowodnić, że wada istniała przed zakupem, możliwy jest również zwrot produktów w ciągu 6 do 24 miesięcy od zakupu.

Kto ponosi koszty zwrotu?

To, kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej, zależy od danego przypadku. Jeśli otrzymałeś wadliwy towar, oczywiście nie poniesiesz kosztów zwrotu. W tym przypadku wskażemy Ci przewoźnika. Jeśli nie podoba Ci się produkt i chcesz go zwrócić, sam poniesiesz koszty przesyłki. Wtedy możesz samemu wybrać przewoźnika. Ponadto możliwy jest darmowy zwrot poprzez usługę PayPal, jeśli właśnie ta metoda płatności została wybrana.

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Jeśli chcesz zwrócić towar, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając e-mail na adres support@relaxdays.de lub korzystając z naszego formularza kontaktowego. Prosimy również o podanie numeru zamówienia. Jeśli pokryjemy koszty zwrotu, otrzymasz od naszego zespołu obsługi klienta etykietę zwrotną. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy tylko Twój zwrot zostanie odebrany i przetworzony.

Jak długo trwa zwrot środków?

Pieniądze otrzymasz z powrotem w ciągu 3-4 dni roboczych po otrzymaniu twojej przesyłki zwrotnej. Zwrot środków zostanie zrealizowny w taki sam sposób, jaki został wcześniej użyty jako metoda płatności.

Otrzymałem uszkodzony produkt. Co teraz?

Oczywiście zależy nam, abyś otrzymał nieskazitelny towar i był zadowolony z zamówienia. Jeśli niestety otrzymałeś wadliwy produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem support@relaxdays.de lub formularza kontaktowego. Wspólnie na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.

montaż

Czy dostawa zawiera materiały montażowe, narzędzia lub instrukcje?

W zależności od artykułu i opisu na stronie internetowej, może tak być. Przeczytaj opis wybranego produktu, aby dowiedzieć się czy materiał montażowy lub narzędzia są dołączone do zestawu. Do produktów przeznaczonych do samodzielnego montażu zawsze dołączona jest instrukcja.

Montaż artykułu nie wychodzi. Co teraz?

Jeśli masz problemy ze zmontowaniem jednego z naszych produktów, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem support@relaxdays.de lub poprzez nasz formularz kontaktowy. Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością Ci pomoże.

W moim zamówieniu brakuje części do montażu. Co teraz?

Jeśli przesyłka została dostarczona niekompletna i brakuje w niej części, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem support@relaxdays.de lub poprzez nasz formularz kontaktowy. Nasz zespół w dziale obsługi klienta chętnie Ci pomoże i wspólnie znajdziemy zadowalające rozwiązanie.

moje konto

Czy strona Relaxdays jest bezpieczna?

Nasz sklep posiada wszechstronne i kompleksowe zabezpieczenia. Służą one ochronie wszystkich przetwarzanych przez nas informacji przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem lub zmianą. Wykorzystując technologie szyfrowania SSL (Secure Sockets Layer) oraz środki ochrony przed XSS i CSRF, zapewniamy bezpieczeństwo wszystkich zamówień i danych. Wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane są przez cały czas przechowywane w postaci zaszyfrowanej.

Jak mogę zmienić informacje dotyczące mojego konta, takie jak adres dostawy lub hasło?

Po zalogowaniu się w naszym sklepie internetowym uzyskasz dostęp do swojego konta poprzez zakładkę Moje konto, która znajduje się w prawym górnym rogu naszej strony internetowej. Tam możesz edytować wszystkie szczegóły swojego konta i dane kontaktowe.

Zapomniałem hasła. Co teraz?

Nie pamiętasz hasła? Kliknij na wskazówkę w obszarze logowania. Po wprowadzeniu adresu mailowego wyślemy Ci link, za pomocą którego zresetujesz swoje hasło.

Jak mogę usunąć konto Relaxdays?

Jeśli chcesz całkowicie usunąć swoje konto klienta wraz ze wszystkimi danymi osobowymi z naszego sklepu, wyślij nam wiadomość z prośbą na adres e-mail datenschutz@relaxdays.de. W tytule należy wpisać "Usuń konto klienta w sklepie".

porady i wskazówki

Czy stal nierdzewna ma właściwości magnetyczne?

Większość rodzajów stali nierdzewnej nie jest magnetyczna. Wbrew wielu założeniom fakt, że stal nierdzewna nie rdzewieje, nie ma związku z jej właściwościami magnetycznymi. Tak więc nie jest prawdą, że jakość stali nierdzewnej może być określona poprzez właściwości magnetyczne. Z reguły ferrytyczna stal nierdzewna ma tendencję do bycia magnetyczną, natomiast austenityczna oraz martenzytyczna stal zazwyczaj nią nie jest. Wszystkie trzy należą przy tym do grupy stali nierdzewnych.

Kiedy stal nierdzewna może rdzewieć?

Stale nierdzewne zawierają co najmniej 10,5% chromu. W wyniku reakcji z tlenem, na przedmiotach wykonanych ze stali nierdzewnej tworzy się warstwa tlenku chromu, która działa jako warstwa pasywna i chroni przed korozją. Aby ją utrzymać, konieczne jest regularne czyszczenie stali nierdzewnej. Zanieczyszczenie przez wpływy środowiska, sól drogową i kuchenną lub ciecze zawierające chlorki może na dłuższą metę uszkodzić warstwę ochronną na stali szlachetnej. Z powodu tych uszkodzeń w pewnych okolicznościach nawet stal nierdzewna może rdzewieć.

Rdza nalotowa na aluminium. Czy to normalne?

O ile aluminium nie jest powlekane, malowane lub anodowane, to jego goła powierzchnia reaguje z tlenem zawartym w powietrzu. Powstała w ten sposób warstwa tlenku chroni aluminium przed szkodliwymi wpływami środowiska. Jeśli jednak wartości pH w otoczeniu metalu ulegają zmianie, aluminium może zacząć rdzewieć.
Aby temu zapobiec, należy zachować neutralne pH środowiska, a więc nie stosować kwaśnych lub zasadowych środków czyszczących. Nie należy również używać szmatek, którymi poprzednio były czyszczone przedmioty ze stali, żelaza lub innych metali, aby uniknąć przeniesienia tlenku żelaza na przedmioty z aluminium. Nie powinno się również umieszczać produktów z aluminium w pobliżu innych metali ani nie przechowywać ich razem z wilgotnym lub brudnym drewnem.

W jaki sposób najlepiej zadbam o moje meble bambusowe?

Pielęgnacja mebli bambusowych zależy od tego, gdzie się znajdują i na jakie warunki są narażone. Jako środek ochronny przed wilgocią w łazienkach lub na dworze, zaleca się impregnację mebli bambusowych olejem lub lakierowanie ich lakierem poliuretanowym. Przed regularnym olejowaniem należy przetrzeć przedmioty bambusowe gorącą wodą, aby otworzyć pory. Gdy meble wyschną, można je potraktować olejem do konserwacji bambusa lub olejem kuchennym. Cienka warstwa oleju powinna być usunięta po krótkim czasie.
Ponadto należy pamiętać, że większość naszych artykułów bambusowych jest lakierowana transparentną nitrocelulozą. Lakiery nitrocelulozowe zapewniają wysoką odporność mechaniczną przy wykańczaniu drewna wewnątrz pomieszczeń. Takie lakiery są jednak stosunkowo wrażliwe na warunki atmosferyczne, co sprawia że meble, które zostały odpowiednio zabezpieczone, nie nadają się do użytku na zewnątrz. Jeśli potrzebujemy dodatkowej ochrony, możemy oczywiście zaopatrzyć się w odpowiedni lakier w specjalistycznym sklepie i zastosować go na naszych meblach.

Nie znalazłeś właściwej odpowiedzi? Skontaktuj się z nami osobiście!

zadzwoń pod nasz numer serwisowy

Telefon: +49 (0) 345 56 67 09 30
pon. - pt. od 08:00 do 18:00
Napisz do nas!
Formularz kontaktowy

skorzystaj z naszego formularza kontaktowego

Rozpatrzymy Twoją prośbę tak szybko jak to możliwe i odpowiemy Ci mailem.

Kontakt

napisz do nas wiadomość prywatną

Wyślij nam prywatną wiadomość na Facebooku lub Instagramie, a my z przyjemnością Ci pomożemy.