FAQ

Pytania i odpowiedzi - Koronawirus

Czy moje zamówienie zostanie dostarczone w sposób bezpieczny/higieniczny?

Tak, ponieważ idealnie dopasowujemy każde opakowanie do odpowiadającego mu artykułu, a także wprowadziliśmy środki bezpieczeństwa i higieny pracy w naszych magazynach zgodnie z aktualną sytuacją. Nasi dostawcy usług spedycyjnych również podjęli środki ostrożności w zakresie dostawy zbliżeniowej.
  • DHL: Aby umożliwić odbiór zbliżeniowy, DHL tymczasowo rezygnuje z podpisu użytkownika. Ponadto można wyznaczyć miejsce odbioru na terenie swojej posesji lub zlecić dostarczenie zamówienia do paczkomatu, jeśli jest się w nim zarejestrowanym. Po prostu wpisz swój numer klienta DHL podczas procesu składania zamówienia.
  • dpd: dpd pozwala również na odbiór przesyłki bez fizycznego kontaktu, lub możesz wyrazić zgodę na miejsce odbioru na swojej posesji. Ponadto przekazywanie w paczkomatach dpd odbywa się również bezdotykowo.

Czy moja paczka zostanie dostarczona, jeśli moje miejsce zamieszkania zostanie objęte kwarantanną?

Z reguły tak. Należy jednak zwrócić uwagę na aktualne informacje o dostawcach usług spedycyjnych.

Czy są jakieś opóźnienia w przetwarzaniu mojego zwrotu lub czasu dostawy?

Obecnie nie odnotowujemy żadnych opóźnień. W Relaxdays przykładamy dużą wagę do sprawnej realizacji zamówień i zwrotów. Nie muszą Państwo brać pod uwagę żadnego dodatkowego czasu oczekiwania.

Zamówienie

Jak mogę złożyć zamówienie?

Tutaj w naszym sklepie internetowym możesz złożyć zamówienie. Niestety, nie oferujemy przyjmowania zamówień drogą mailową lub telefoniczną. Po dodaniu jednego lub więcej produktów do koszyka, możesz przejść do kasy. Po podaniu danych kontaktowych, danych dotyczących dostawy i płatności, przyjmiemy Twoje zamówienie i przygotujemy je dla Ciebie.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

W naszym sklepie oferujemy różne formy płatności. Możliwa jest płatność przelewem z góry, poprzez Amazon Pay, PayPal, polecenie zapłaty, kartą kredytową lub na rachunek. Więcej informacji o naszych formach płatności znajdziesz tutaj.

Jak mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz je anulować kontaktując się z naszym działem obsługi klienta. Możesz się z nami skontaktować wysyłając e-mail na adres support@relaxdays.de lub korzystając z naszego formularza kontaktowego.

Dostawa

Jakie formy przesyłki są dostępne?

Ponieważ nasze przedmioty są dla Ciebie na składzie i będą dostarczone w Europie w ciągu 3-5 dni roboczych po otrzymaniu płatności, nie oferujemy przesyłki ekspresowej. Nasze paczki są dostarczane przez DHL lub dpd. O tym, który usługodawca przywiezie Twoje zamówienie do domu, dowiesz się z maila z potwierdzeniem wysyłki, jak tylko towar będzie w drodze.

Jakie wysokie są koszty przesyłki?

W Relaxdays zawsze otrzymujesz darmową przesyłkę na terenie Niemiec. Więcej informacji na temat kosztów przesyłki do innych krajów europejskich można znaleźć tutaj.

Czy możemy dostarczyć towar również za granicę?

Tak, dostarczamy do wielu krajów w całej Europie.Tutaj dowiesz się, z jakich krajów możesz zamawiać i ile wynoszą koszty przesyłki.

Czy można przesłać moje zamówienie na pocztę lub do paczkomatu?

Tak, to jest możliwe. Jednak zazwyczaj paczki mogą być wysyłane do paczkomatu tylko wtedy, gdy posiadasz numer klienta DHL. Należy go podać w trakcie składania zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość drogą mailową zawierającą numer przesyłki, który możesz użyć do śledzenia paczki. W przeciwnym razie masz również możliwość zapytać o status swojego zamówienia za pośrednictwem naszego supportu, wysyłając maila na adres support@relaxdays.de lub korzystając z naszego formularza kontaktowego.

Zwrot

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, możesz zwrócić każdy produkt. Jeśli produkt nie przypadnie Ci do gustu, masz 14 dni od daty zakupu na jego zwrot bez podania powodu. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek, istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu. Jeśli możesz udowodnić, że wada istniała przed zakupem, istnieje również możliwość zwrotu produktów po upływie 6 miesięcy, najpóźniej do 24 miesięcy od daty zakupu.

Kto ponosi koszt zwrotu?

To, kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej, zależy od danego przypadku. Jeśli otrzymałeś wadliwy towar, oczywiście ponosimy koszty zwrotu my. W tym przypadku podajemy przewoźnika. Jeśli nie spodoba Ci się produkt i będziesz chciał go zwrócić, sam ponosisz koszty przesyłki. Wtedy można również samemu wybrać przewoźnika. Ponadto możliwy jest darmowy zwrot poprzez usługę PayPal, jeśli właśnie ta metoda płatności została wybrana.

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Jeśli chcesz zwrócić twój produkt, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i złożyć wniosek drog mailow na adres support@relaxdays.de. Jeśli pokryjemy koszty zwrotu, otrzymasz od naszego zespołu obsługi klienta etykietę zwrotną. Gdy tylko Twój zwrot otrzymamy i będziemy go opracowywać, otrzymasz od nas także wiadomość e-mail.

Jak długo trzeba czekać na zwrot środków?

Pieniądze otrzymasz z powrotem w ciągu 3-4 dni roboczych po otrzymaniu twojej przesyłki zwrotnej. Zwrot środków zostanie zrealizowny w taki sam sposób, jaki został wcześniej użyty jako metoda płatności.

Otrzymałem uszkodzony produkt. Co teraz?

Oczywiście chcemy, abyś otrzymał nieskazitelny towar i był zadowolony z zamówienia. Jeśli niestety otrzymałeś wadliwy produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem support@relaxdays.de lub formularza kontaktowego. Wspólnie na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie.

Montaż

Czy dostawa zawiera materiały montażowe, narzędzia lub instrukcje?

W zależności od artykułu i opisu na stronie internetowej, może tak być. Wystarczy przeczytać opis pożądanego produktu, tam dowiesz się, czy materiał montażowy lub narzędzia są dołączone. Do produktów przeznaczonych do samodzielnego montażu zawsze dołączona jest instrukcja.

Montaż artykułu nie wychodzi. Co teraz?

Jeśli masz problemy ze zmontowaniem jednego z naszych produktów, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem support@relaxdays.de lub poprzez nasz formularz kontaktowy. Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością Ci pomoże.

W moim zamówieniu brakuje części do montażu. Co teraz?

Jeśli przesyłka została dostarczona niekompletna i brakuje w niej części, po prostu skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możesz skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem support@relaxdays.de lub poprzez nasz formularz kontaktowy. Nasz zespół w dziale obsługi klienta chętnie Ci pomoże i wspólnie znajdziemy zadowalające rozwiązanie.

Moje konto

Czy strona Relaxdays jest bezpieczna?

Nasz sklep posiada wszechstronne i kompleksowe zabezpieczenia. Służą one ochronie wszystkich przetwarzanych przez nas informacji przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem lub zmianą. Wykorzystując technologie szyfrowania SSL (Secure Sockets Layer) oraz środki ochrony przed XSS i CSRF, zapewniamy bezpieczeństwo wszystkich zamówień i danych. Wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane są przez cały czas przechowywane w postaci zaszyfrowanej.

Jak mogę zmienić informacje dotyczące mojego konta, takie jak adres do przesyłki lub hasło?

Po zalogowaniu się w naszym sklepie internetowym uzyskasz dostęp do swojego konta poprzez zakładkę Moje konto, która znajduje się w prawym górnym rogu naszej strony internetowej. Tam możesz edytować wszystkie szczegóły swojego konta i dane kontaktowe.

Zapomniałem hasła. Co teraz?

Jeśli zapomniałeś hasła, możesz po prostu kliknąć na tą wskazówkę w obszarze logowania. Po wprowadzeniu adresu mailowego wyślemy Ci link, za pomocą którego będziesz mógł zresetować hasło.

Usuń konto klienta

Jeśli chcesz całkowicie usunąć swoje konto klienta wraz ze wszystkimi danymi osobowymi z naszego sklepu, wyślij nam wiadomość z prośbą na adres e-mail datenschutz@relaxdays.de. W tytule e-maila należy wpisać "Usuń konto klienta".

Porady i Wskazówki

Czy stal nierdzewna jest magnetyczna?

Większość rodzajów stali nierdzewnej nie jest magnetyczna. Wbrew wielu założeniom fakt, że stal nierdzewna nie rdzewieje, jednak nie ma nic wspólnego z drugim faktem, że może być magnetyczna. Tak więc nie jest prawdą, że jakość stali nierdzewnej może być określona poprzez właściwości magnetyczne. Z reguły ferrytyczna stal nierdzewna ma tendencję do bycia magnetyczną, natomiast austenityczna oraz martenzytyczna stal zazwyczaj ją nie jest. Wszystkie trzy należą przy tym do grupy stali nierdzewnych.

A kiedy stal nierdzewna może rdzewieć?

Stale nierdzewne zawierają co najmniej 10,5% chromu. W wyniku reakcji z tlenem, na przedmiotach wykonanych ze stali nierdzewnej tworzy się warstwa tlenku chromu, która działa jako warstwa pasywna i chroni przed korozją. Aby to utrzymać, konieczne jest, aby stal nierdzewna była regularnie czyszczona. Zanieczyszczenie przez wpływy środowiska, sól drogową, sól kuchenną lub ciecze zawierające chlorki może spowodować długotrwałe uszkodzenie warstwy ochronnej na stali szlachetnej. Z powodu tych uszkodzeń w pewnych okolicznościach nawet stal nierdzewna może rdzewieć.

Rdza nalotowa na aluminium. Czy to normalne?

O ile aluminium nie jest powlekane, malowane lub anodowane, goła powierzchnia reaguje z tlenem zawartym w powietrzu. Powstała w ten sposób warstwa tlenku chroni aluminium przed szkodliwymi wpływami środowiska. Jeśli jednak wartości pH w otoczeniu metalu ulegają zmianie, aluminium może zacząć rdzewieć.
Aby temu zapobiec, należy zachować neutralne pH środowiska, a więc nie stosować kwaśnych lub zasadowych środków czyszczących. Nie należy również używać szmatek, którymi poprzednio były czyszczone przedmioty ze stali, żelaza lub innych metali, aby uniknąć przeniesienia tlenku żelaza na przedmioty z aluminium. Najlepiej też nie umieszczać produktów z aluminium w pobliżu innych metali ani nie przechowywać ich razem z wilgotnym lub brudnym drewnem.

W jaki sposób najlepiej zadbam o moje meble bambusowe?

Najlepsza pielęgnacja mebli bambusowych zależy od tego, gdzie się znajdują i na jakie warunki są narażone. Jako środek ochronny przed wilgocią w pomieszczeniach zewnętrznych lub łazienkach, zaleca się impregnację mebli bambusowych olejem lub lakierowanie ich lakierem poliuretanowym. Przed regularnym olejowaniem należy przetrzeć przedmioty bambusowe gorącą wodą, aby otworzyć pory. Gdy meble wyschną, można je potraktować olejem do konserwacji bambusa lub olejem z pierwszego tłoczenia. Cienka warstwa oleju powinna być usunięta po krótkim czasie.
Ponadto należy pamiętać, że większość naszych artykułów bambusowych jest lakierowana transparentną nitrocelulozą. Takie lakiery nitrocelulozowe zapewniają dobrą odporność mechaniczną przy wykańczaniu drewna wewnątrz pomieszczeń. Lakiery nitrocelulozowe są jednak stosunkowo wrażliwe na warunki atmosferyczne i meble, które zostały odpowiednio zabezpieczone, nie nadają się do użytku na zewnątrz. Jeśli potrzebujemy dodatkowej ochrony, możemy oczywiście zaopatrzyć się w odpowiedni lakier w specjalistycznym sklepie i zastosować go na naszych meblach.

Nie znalazłeś właściwej odpowiedzi? Skontaktuj się z nami osobiście!

Zadzwoń pod nasz numer serwisowy

Telefon: +49 (0) 345 56 67 09 30
pon. - pt. od 09:00 do 21:00 godz.
Połączenia telefoniczne są płatne.

Napisz do nas!
Formularz kontaktowy

Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego

Rozpatrzymy Twoją prośbę tak szybko jak to możliwe i odpowiemy Ci pocztą.

Kontakt

Napisz do nas DM

Wyślij nam prywatną wiadomość na Facebooku lub Instagramie, a my z przyjemnością Ci pomożemy.